2011. január 14., péntek

Opera

Ezer dolog történt ma, és ezer dologról írtam volna. Pl. hogy hogy lehet megbukni olyan dolgon, amit az általános iskolában tanítanak...

Aztán elmentünk operába és arról is akartam írni.

De az előadás nagyon tetszett, akármilyen kényelmetlen volt a szék, akármennyire kövér bácsi ült mellettem, és akármennyire fura csavarokból volt a díszlet. Kicsit lejjebb írtam a képzeletről, hát most szabadon szárnyalhatott :)

Tűrőképességem végtelen, elolvastam a könyvet majdnem teljesen a végéig, kénytelen leszek még egyszer, 3,5 órát ültem úgy, hogy neuropathiára gyanakodtam már a folyamatos végtagzsibbadás miatt, ennek ellenére folyamatosan próbáltam balra húzódni a kövér bácsi elől. Szerencsére LS ült ott, akinek annyira nem esett rosszul, és most az egyszer örülök neki, hogy vékonyabb mint én...

Szóval mégis írtam az operáról :)

Annyira élveztem, hogy hazajöttem és azóta zenét hallgatok.

És akkor találtam ezt.

Azóta semmi nem jut eszembe, ami tényleg figyelemre méltó lenne...

Na jó, talán még egy dolog

Köszönöm az estét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése