2011. január 21., péntek

Depresszió

nem akar felkelni
nem érdekli a tegnap este óta rohadó ruha a mosógépben
nem érdekli, hogy még nem fürdött
nem érdekli, hogy nem mosott fogat
nem érdekli, hogy cini minist eszik a gép előtt
nem érdekli, hogy minden ragad már a sok cukortól (végül is egy cukorbetegnek nem árthatna, ha csak kívül ragadna...)
ráér még elmenni a cipőiért!!! a cipészhez
ráér még fonalat venni az új hobbijához
nem bírja olvasni az új könyveit!!!!
(kinek van ilyenkor hangulata Márquez-hez)

Vettem egy könyvet, hátha jobban tudom kezelni a konfliktusokat és nem gyilkolom halálra azokat akiket szeretek. (Ekkor vettem még három másikat és költöttem el egy kisebb vagyont, de akkor még kiegyensúlyozott voltam és imádtam a könyveket, és ha a bankkártyával kell fizetni, akkor nem is fáj annyira)
Mindenesetre a könyv szerint nem vagyok asszertív.

Na de mi az, hogy asszertív, és főleg kit érdekel????

2 megjegyzés: