2011. január 27., csütörtök

Halálos félelemben

Hatodszor írom újra ezt a blogbejegyzést, de a túláradó szenvedés miatt mindig ki kellett törölni.

A cukorbetegség szövődményeiről röviden:

Retinopathia, a retina károsodása következtében kialakuló vakság. DE Soha többet nem kell látnom a pattanásaimat, spórolhatok a ruhákkal, mert úgysem tudom mi van rajtam, és én lehetek daredevil...

Nephropathia, a vesék elégtelensége. DE Soha többet nem kell attól félnem, hogy összepisilem magam az utcán mert sok teát ittam reggel, és heti háromszor öt óra pihenés mindenképpen be lesz iktatva az életembe, amikor nem kell az idegesítő férjem és a hangoskodó gyerekeimet hallgatnom.

Neuropathia, az idegek bántalma állandó fájdalmakkal. DE Na ha ez lesz, veszek egy macskát és az majd leeszi a fájó részeket. Így a macska etetéséről sem kell gondoskodnom, és spórolhatok a cipőkkel. Ez aztán a nagy dolog :)

Gastrointestinalis neuropathia, vagyis hasmenés időnként. Hát szerintem az irritábilis bél szindrómát semmi nem tudja überelni, úgyhogy ezt hagyjuk is.

A hirtelen szívhalált már el is felejtettem, de azt hiszem a nagy optimizmust ennek a szövődménynek a lehetősége támogatja a leginkább.

Az egyik legkényesebb kérdés mégis a terhesség. Én úgy döntöttem, hogy nem szeretek hányni, nem szeretek dagadt lábakkal mászkálni, és a leendő gyerekem biztos tele lenne komplexusokkal, ha kilenc hónapot végigrettegek, hogy egészséges lesz-e a baba. (Vagy hogy mi lesz, ha sárkány lesz, és tüzet fog okádni a hüvelyemből kifelé vezető úton). Így határozott szándékom, hogy örökbe fogadok pár gyereket, és akkor szegények az én szerencsétlen anyai ösztöneimet is tökéletesnek fogják érezni. Na ennek LS nem fog örülni, mert ő valamiért örökíteni akarja a génjeit. Majd felajánlom neki, hogy klónoztassuk őt, hiszen az a legtökéletesebb módja ennek, vagy válasszon új phd témát és szentelje életét a férfi terhesség kutatásának.

És most megfogalmazódott a fogadalom, és ha nem tartom be akkor jajjjj nekeeeeeeem...

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése