2011. január 11., kedd

Nyávogás-düh-csalódottság-szerencsétlenség-megújulás

Nyávogás:
Nem bírják a göndör fürtjeim a statisztikát.

Düh:
Aki nem beteg, minek hív orvost???
Minden kedves leendő, valaha volt és jelenlegi olvasómnak, ha van ilyen:
A 140/80 NEM életveszélyes vérnyomásérték.
A 130/70 sem az.
Megkockáztatom hogy a 150/90 sem az. A 150/89 már meggondolandó, de még mindig NEM.

Csalódottság:
Aki viszont beteg, az miért nem akar kórházba menni? Tudom, hogy tiszta tudat meg minden, de bármikor felrobbanhat a mellkasa. Inkább holnap a háziorvos. Ezt nem hiszem el. Tudom, hogy LS mindenkit rá tudna beszélni, de én megpróbáltam esküszöm. Magyaráztam, kértem, utasítottam. Mondtam, hogy mire rosszabb lesz már késő, de akkor sem. Ha nem, hát nem. De én még egy hétig ezen fogok rágódni. Ez annyira igazságtalan.

Szerencsétlenség:
Egy óra alatt beleléptem egy hatalmas pocsolyába, háromszor eltévedtem a házakban a folyosókon, egy lakásban a kijárat helyett a WC-be nyitottam be (szerencsére nem volt bent senki), és kifelé menet, amikor a folyosón lekapcsolódott a villany, a villanykapcsoló helyett egy csengőt nyomtam meg. Futottunk le ezerrel mielőtt este tízkor üvöltve nyitja ki valaki az ajtót :)
Szerencsére ez csak egy óra volt az eddigi 14-ből. Csak még hátra van 10.

Megújulás:
Göndör a hajam :) :) :)
Választottam új hátteret :) :) :)
Természetesen meztelen férfit választottam. Kicsit öreg és négy keze van, de nekem megfelel :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése