2012. január 5., csütörtök

Most akkor mitől is félek?

Lehet, hogy valóban Xanaxot kéne szednem, az csökkentené a bennem lévő állandó köcsög szorongást valamitől.

Állítólag bizonyos kor felett az ember azért nem tud párkapcsolatot kialakítani, mert már nem túl alkalmazkodó.

Basszus én sosem voltam alkalmazkodó. Most akkor mi van?

Most határozottan kijelentem, és megerőszakolom magam, de leszarom ezt a szerelem-kapcsolat dolgot és igenis csak jól érzem magam, és leszarom azt is, hogy azon gondolkodjam, hogy a másik vajon mit érez irántam.

Na most jól leszarok mindent.

2 megjegyzés:

  1. Nem kell gyógyszer! Le kell szarni...néha, megengedett a kibőgés, aztán tovább... Nem én vagyok ilyen bölcs, hanem a lányom dagonyázik ebben, de ő mindig is erős volt. Csak csodálkozom, hogy egy-egy kibőgés után, hogy tud, olyan keményen tovább menni???
    És nem leszarja, hanem feldolgozza, helyreteszi...Nem tőlem örökölte!!!!

    VálaszTörlés
  2. azt hiszem én nem tudok sírni nagyon. már régen sírtam utoljára úgy igazán. lehet hogy az kéne néha tényleg...

    amúgy a helyzet alapvetően békés szerencsére, csak néha vannak hullámvölgyek...

    VálaszTörlés