2012. január 14., szombat

H8190 - Egyensúlyzavarok kmn.

Ne menjetek ma orvoshoz.

Főleg ha az orvos éppen nem tud egyenesen menni, háromszor megkérdezi ugyanazt a dolgot, a szemeiből elveszett a csillogás, és erőteljes fejfájásra panaszkodik közben.

Miután a gépész elirányított oda, ahova mennem kellett, és figyelt hogy ne essek nagyot, elmagyaráztam, hogy én nem is ittam sokat. Aztán rájöttem hogy a három pohár vörösbor gyakorlatilag fedi az egy egész üveg fogalmát. Hát így.

Miután csont másnaposan felébredtem, és konstatáltam, hogy hát most már kéne azért dolgozni menni, rájöttem, hogy az elmúlt egy-másfél hónapban az eddigiekhez képest rendkívül gyakran történt hasonló.

Lehet, hogy nem is szerelmes vagyok, csak folyamatosan részeg. Azért ez a srác tud valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése