2011. szeptember 7., szerda

Társkereső 2

Többféle ismerkedési technika létezik.

1. Instant üzenetek (!!!!) Pl. virágküldés, csókküldés, kacsintás. - Na ezen csak röhögni tudtam.
2. Szia szimpatikus vagy, kedvellek. - Hogy vegyem komolyan azt a fiút, aki egy adatlap alapján kedvel?
3. Szia kívánlak - Na hagyjál békén.
4. Van, aki verset ír. - Ez nekem kicsit sok.

5. És van aki veszi a bátorságot, hogy rendes levelet írjon.


Minden értelmes levélre válaszolok, és egész jó beszélgetni emberekkel.

Van A, B, Cs, L1, L2, P.

A fura, de a fura emberek is emberek.
B furán néz ki, de nagyon aranyos és vicces. és épp horgászik.
Cs is fura, de ő férfiasan fura. Kicsit ijesztő, de szimpatikus, és ő sem barátnőt keres feltétlenül, és ezt egyelőre nincs okom nem elhinni. Amúgy ő szokott a fórumba is írni.
L1 tanár, most államvizsgázik.
L2 egy nagyon nagy arcú, arrogáns ember, de csomót nevetek rajta emiatt. Kíváncsi vagyok milyen ember van ekkora arc mögött. Minden esetre látott Alaszkában bálnákat és dolgozott a Karib tengeren. Legalábbis ezt állítja, és még nincs okom nem hinni neki.
P elég érdekes, kicsit alter, de ő is szimpatikus, ezotériás kocka, ahogy ő fogalmazott.

És van I. I nem írt nekem, én sem írtam neki, csak a fórumon vitatkozunk. Ő állítása szerint az igazi férfi, és sajnos van abban valami, amit mond. Már nem abban, hogy ő férfi, hanem abban, ahogy a férfiak és nők működnek. Persze lángol bennem a feminizmus, és a vitatkozás iránti kényszer, nem is hiszek neki. Minden esetre az élet egyszerűbb lenne, ha tényleg vaj lenne és kenyér.

(Nem idézek szó szerint, de elmondása szerint a nő a vaj, akit fel kell melegíteni, hogy kenhető legyen, és akkor van női férfi boldogság, ha a férfi határozott, és elég ügyes ahhoz, hogy megfelelő hőmérsékletre hevítse, és a nő akkor a legboldogabb, ha rendeltetésszerűen gyönyörűen lefedheti a kenyeret. - Ezzel annyira szépen tudtam vitatkozni :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése