2011. szeptember 1., csütörtök

Ruhavásárlás

Annyira jó érzés pénzt költeni, ruhát vásárolni, szépnek gondolni magamat öt percig, majd azon nyávogni hogy milyen csúnya vagyok, enni egy hamburgert este kilenckor. Már fél éve nem ettem hamburgert. Ellenben tegnap dupla spinning órán voltam, és hát valamit valamiért.

Rájöttem a nagy örülés, bankkártya-szorongatás, átadás majd pin kód beütés, extázis, és végül nyávogás közben, hogy végül is miért ne tehetnék olyan dolgokat, amiket eddig nevetségesnek tartottam.

Ha feszes nadrágot vettem, akkor elmehetek zumbázni, akármilyen furának tartom a zumbázó lányokat, és ismerkedhetek interneten, akármilyen furának tartom a neten ismerkedő embereket, miért ne ismerkednék neten.

2 megjegyzés:

  1. Jó dolog a net, nekem egy férjet sikerült összehozni így :)) Szóval hajrá!

    VálaszTörlés
  2. jaj gratulálok! :)

    Én még nem férjet keresek, de örülök annak ami jön. Két barátnőm is van, akik így találtak párt és nagyon jól megvannak.

    Remélem jó lesz nekem is. Majd mesélek :)

    VálaszTörlés