2010. december 30., csütörtök

Szerencsétlenség a tetőfokon

Ma vagy tegnapi vagy holnapi dátumot írtam mindenre, és csak akkor sikerült a mai dátumot írni a papírra, amikor vizsgálat dátumát kellett volna (ami nem a mai).

Aztán rossz vérkérő lapot írtam, ami nem az én hibám volt kivételesen. Mire újat írtam, arra elvitte a vérszállító kocsi a vért. Ebben csak annyi volt a baj, hogy simán kicserélhettem volna a reggeli és déli kocsi között a vér papírját. De miért nem sikerült?
Mert a reggeli vérszállító kocsi 8:00 helyett 12:40-kor érkezett meg, elvitte a rossz papírt, öt perccel azelőtt, hogy levittem volna a jó papírt. Ezután levettem még egyszer a vért, és sikerült pont a déli szállítás előtt. Mondhatnám, hogy szerencsés vagyok.

Aztán egy órát kerestem egy zárót, amit leraktam a polcra és öt perccel később teljesen elfelejtettem. Mire megtaláltam és odavittem a beteghez, a beutalót elfelejtettem. Mire visszamentem a beutalóval, az elbocsájtó nyilatkozatot hagytam a szobában. Ezután már csak a lázlapot kellett megkeresnem, amit a kórlapba kellett volna raknom.

Hatszor hagytam el a tollam, amit többször lecseréltem, mert kifogyott a tinta.

A beteg, akit fel kellett vennem, elfelejtett visszajönni a büféből, pedig annyira szédül, hogy meg sem bír mozdulni.

És miután vége lett a napnak, és már majdnem indultam haza, eszembe jutott, hogy elfelejtettem dekurzusokat írni.

Most megírtam a sajátomat is, hiszen dekurzusból sosem elég :) .

1 megjegyzés: