2010. december 29., szerda

Munkára várva

Nem tudok aludni, aminek az lehet az oka, hogy 10-től délután 3-ig aludtam. Már csak fél órát kell várnom, hpgy nekem szóljanak a hívások.

Kattog az agyam, mintha muszáj lenne neki :)

Viszont emlékeztetőnek felsorolok pár éjfél és reggel hat között zajlott beszélgetést.

Beteg: Rosszul vagyok!
Orvos: És mi a panasz?
Beteg: Rosszul vagyok!
Orvos: És mi a PANASZ?
Beteg: Rosszul vagyok!
Orvos: FÁJ VALAHOL?
Beteg: Mindenem fáj!
Orvos: Na akkor egyet válasszon ki, amit most meggyógyítunk!

Beteg: Lázas vagyok!
Orvos: Mennyi volt a láz?
Beteg: 37,2

Beteg: Nem szoktunk védekezni, 3 hónapja nem mestruálok, pozitív a terhességi teszt. Őn szerint lehetek terhes?

Beteg: Magas a vérnyomásom!!!!
Orvos: Mennyi?
Beteg: 150/80
Orvos: Az nem olyan magas.
Beteg: De már két hete magas.
Orvos: Mennyi szokott lenni?
Beteg: 180 is.
Orvos: Szedi a gyógyszereit rendesen?
Beteg: Nem, mert nem használ.
Orvos: Mióta nem szedi?
Beteg: Két hete.
Orvos: !!!!!!!
Orvos: Tessék bevenni a gyógyszereit.
Beteg: DE NEM HASZNÁL.

Beteg: Fáj a torkom!
Orvos: Mióta?
Beteg: 2 hete!
Orvos: És miért várt ma hajnali 3-ig az orvoshoz fordulással?
Beteg: MERT NEM MERTEM NEKI MENNI AZ ÉJSZAKÁNAK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése