2011. december 18., vasárnap

Woken up

Na ez a szerelem dolog nagyon vicces meg minden, de azt hiszem ez nem nekem való :)
Olyan érzelmi kicsapongásaim voltam mostanában mint egy háromhónapos terhesnek és egy menstruáló lánynak együttvéve. Vicces két hét volt, de most azt hiszem elértem azt a határt amikor már én sem bírom elviselni saját magamat.

Ez ma annál a betegnél csúcsosodott ki, akinek csípett a vizelete, majd hányingere volt, majd fájt a mellkasa, majd hidegrázása volt, majd nem volt keringés a lábában, majd szédült majd elment a hangja, majd mindenre allergiás volt.
Ott álltam és láttam a rendszeremet a lelki szemeim előtt...

Homokóra...
Homokóra...
Homokóra...
zakk...zakk...
Homokóra...
ctrl+alt+del
Homokóra...
Homokóra...
Kék halál
Reboot

Bár lehet hogy igazából op rendszert kéne már váltani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése