2011. augusztus 24., szerda

Szánalmas

Szánalmas, hogy tud velem beszélni egy-két beteg. Komolyan. Nem vagyok a szolgája senkinek, és nem hiszem el, hogy ennyire meg tudnak bántani. Mi az hogy én vagyok paraszt? Miért nincs jogom elmondani, hogy ha csak tanácsot kér, nem kellett volna kihívni, mert én azt tanácsolom, hogy menjen kórházba, de azt nem akar.

Szánalmas, hogy 40 fokban 24 órája dolgozom, és csak én nem panaszkodhatok.

Szánalmas, mennyire szörnyen félek a mai estétől.

Szánalmas, hogy az orvosoknak enni is kell, inni is kell, pisilni is kell, kakilni is kell, egyesek menstruálnak is, a lelkük is tud fájni, fáradtak is tudnak lenni, és mindezek ellenére dolgoznak, mert nincs pénzük.

Nyomjátok meg az off gombot, és kapcsoljatok vissza, mert biztos merül az akkumlátorom, hogy felszínre törnek az érzéseim is.

Bocs mindenkitől a kirohanásokért, de most több, mint elég.

4 megjegyzés:

  1. Én néma elismeréssel olvaslak benneteket, orvosokat, innen a légkondis irodából. És nem gondolom, hogy szánalmas, hanem azt gondolom, hogy általánosságban nehéz, sokszor emberfeletti. És a tiétek minden megbecsülésem és tiszteletem.

    VálaszTörlés
  2. :) lehet, hogy csak azért mondtad ezt, mert nem veled vitatkoztam tegnap délután. legalábbis remélem ;)
    kicsit lelkiismeret-furdalásom van már, ha visszagondolok, nem szabad belemenni vitákba.

    nagyon köszönöm ezt a kommentet, tényleg nagyon jól esett, hogy ezt írtad! nagyon aranyos vagy :)

    VálaszTörlés
  3. nem velem :) velem állítólag nem lehet veszekedni :) és tényleg így gondolom.

    VálaszTörlés
  4. Egy hét pihi, strand, hideg kóla?

    VálaszTörlés