2011. június 15., szerda

18 óra

A faszom kivan azzal, hogy három nap nyaralást el tudtak mosni 18 átdolgozott órával.

A faszom komolyon abba, hogy általános orvosi diplomával is lehetne látni, hogy a kemény has puha betapintható és a könyökön hirtelen kialakult nagy fluktuáló duzzanat ráér reggelig és semmi keresnivalója a traumán, amikor csak bursitis biztosan.

Bazd meg, ha te vagy aki ért hozzá, írd le, hogy csak egy bursitis, és hagyjál engem békén.

És mindezt akkor, amikor hajnali egykor az üvöltő hozzátartozóktól jövök vissza, hiszen a fiatal férfi 39 fokos lázzal éjszaka nem bírhatja ki reggelig.

Az én hibám, mert megvizsgáltam azt a bursitist, és utána küldtem el, hogy nézzenek már rá. Én hülye, hozzányúlok a betegekhez.

Sürgősen pályát kell változtatnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése